maanantai 24. helmikuuta 2014

21.02.2014

Menimme minun isovanhempieni luokse kylään, jossa oli myös mun äiti ja isä.
Jätimme pojan sinne mun vanhemmille, jotka ottivat poitsun yökylään.
Pääsimme pitkästä aikaa viettämään kahden keskistä aikaa miehen kanssa.
Erityisiä suunnitelmia ei oltu etukäteen tehty.
Ehkäpä syömään ravintolaan ja sitten tekisimme mitä huvittaa sponttaanisti.

Mies tietää, että aina kun lähdemme isovanhempieni luota, niin he tulevat ikkunaan vilkuttamaan. Lähdimme ulos ovesta ja mies sanoi "Olen miettinyt teema iltaa" Mä kysyin "mitä tarkoitat?"
Mies: "Olen ajatellut, että olisi hyvä hetki viedä meidän suhde uudelle tasolle....Haluaisitko olla mun elämäni emäntä ja tulla vaimokseni?" Mies polvistui eteeni sormuslaatikko kädessään...
"Mitä sä teet? WAU! Tietenkin suostun!!"

Olin shokissa, tuli niin yllätyksenä. Kysyin, että onko tää unta! Itkin onnesta.
Mun isovanhemmat ja vanhemmat olivat kerääntyneet ikkunaan ja huutelivat "mitä sielä tapahtuu, tulkaa takasin?!" Olivat hyvin otettuja siitä, että saivat olla osana tätä tapahtumaa!
 Kuulin myös, että mies oli kysynyt n. vuosi sitten mun isältä mun kättä..
Tietenkin saunan lauteilla :D heh
 Aivan mahtava ja onnellinen fiilis!

Halusimme heti kerätä kavereita koolle ja mennä juhlistamaan kihlausta. Muutama kaveri pääsi meille nopealla varoitusajalla. Meiltä jatkoimme baariin, jossa minä ja mies ollaan tavattu vähän vajaa viisi vuotta sitten. Olin pyytänyt miestä tuolloin tanssimaan ja mies muisti tuon biisin ja meni toivomaan tätä kyseistä laulua (Shakira - Hips dont lie) :D
Olin baaritiskillä, niin tää biisi alkoi soimaan ja arvasin heti, että miehen tekosia. Hän tuli hakemaan mua tanssimaan... Aivan ihana ilta. Romanttista ja leijun varmaan vieläkin pilvissä :D

Mies oli n. vuosi sitten alkanut suunnittelemaan meidän sormuksia.
Meidän yksi kaveri on koru artesaani, eli hänen kädenjälkeä nämä kauniit sormuksemme:

 Tässä mun kaunis <3
Mies osasi suunnitella
 juuri mun näköisen sormuksen.

Hän&Minä



1 kommentti: